#4 ― Centra aktivit v programu Začít spolu
|
#5 ― Dílna psaní
|
#8 ― Využití formativního hodnocení k lepšímu učení žáků
|
#12 ― Prožitková hudební výchova
|
#17 ― Elektrické obvody vlastníma rukama a hlavou
|
#19 ― Hry zaměřené na mluvený projev s ohledem na gramatiku a otázky v hodinách angličtiny na 1. stupni ZŠ
|
#24 ― Dramatická výchova
|
#25 ― Ročníkové projekty na ZŠ - sledování a průběžné vyhodnocování práce žáka
|
#36 ― Jak jsme zakládali RODIČOVSKÉ KAVÁRNY
|
#42 ― Comenia Script - metodika psaní
|
#43 ― Učitel koučem - ochutnávka programu
|
#47 ― Koncept a cíle ve výuce českého jazyka
|
#48 ― Stmelovací aktivity na adaptačních kurzech
|
#50 ― Které otázky jsou cennější než jiné?
|
#53 ― Flow a jeho vliv na myšlení a vnitřní motivaci k učení
|
#55 ― Co se děje ve světě?
|
#60 ― Jak učíme žáky kritickému myšlení, zodpovědnosti za učení a kvalitní spolupráci?
|
#63 ― Jak si užít výuku dějin 20. století
|
#69 ― Výroba vaječné tempery podle renesančních mistrů
|
#82 ― Dílny čtení na 2. stupni
|
#84 ― Párová výuka (asistent ve třídě)
|
#85 ― Fotografie v hodinách anglického jazyka: Rozvoj kritického myšlení a vizuální gramotnosti
|
#90 ― Jak podpořit profesní rozvoj každého z učitelů
|
#91 ― Jak na třídnické hodiny
|
#99 ― CinEd - možnosti filmové výchovy na školách
|
#101 ― Na konstruktivní matematiku s textem
|
#111 ― Odborné čtenářství v přírodních vědách
|
#114 ― Inspirace pro 1. stupeň ZŠ
|
#126 ― Dobré slovo i železná vrata otevírá
|
#128 ― Kreativní řešení konfliktů: dílna divadla Fórum
|
#133 ― Jak přesvědčivě mluvit
|
#134 ― On si začal (Vedení žáků k odpovědnosti na základě poznatků o fungování mozku)
|