#50 ― Které otázky jsou cennější než jiné?
3. blok
V dílně si vyzkoušíme několik postupů, které motivují žáky klást si autentické otázky nad texty či tématy. Zjistíme, proč jsou vlastní otázky žáků důležitější, než otázky, které klade učitel. Budeme hledat další příležitosti, kdy je kladení otázek klíčovou strategií pro učení. Metody a postupy, které si ukážeme, patří mezi náročnější, proto jsou vhodné spíše pro žáky 2. stupně.
Lektoři
Kateřina Šafránková,
Květa Krüger
Kapacita
10–25 míst
Specifikace cílové skupiny
Učitelé 2. stupně
Vzdělávací cíl
Učitelé se seznámí s metodami a postupy, které pomáhají rozvíjet dovednost kladení otázek. Učitelé si vyzkouší jejich účinek na konkrétních textech.
Požadavky na účastníka
Ne