#17 ― Elektrické obvody vlastníma rukama a hlavou
3. blok
Ukázka badatelské výuky tématu Elektrické obvody (na úrovni žáků 6. třídy) tak, jak ji vedeme v projektu Heuréka. Při výuce je využita vícenásobná reprezentace jevů (multiple reprezentation).
Účastníci budou pracovat podobně jako žáci ve třídě, součástí dílny samozřejmě budou i metodické komentáře k výuce. Účastníci v závěru dílny obdrží písemně kompletní metodiku k tomuto tématu.
Dílna je vhodná i pro učitele "nefyzikáře", které zajímá badatelská výuka. Předběžné fyzikální znalosti se neočekávají, děti začínají také od nuly.
Lektoři
Irena Dvořáková
Kapacita
4–20 míst
Specifikace cílové skupiny
pedagogové 2. stupně ZŠ, případně SŠ, libovolná aprobace
Vzdělávací cíl
vyzkoušet si badatelskou metodu práce, seznámit se s příkladem vícenásobné reprezentace fyzikálních jevů
Požadavky na účastníka
ochota přemýšlet, dílna je vhodná i pro učitele "nefyzikáře", které zajímá badatelská výuka. Předběžné fyzikální znalosti se neočekávají, děti začínají také od nuly.