#87 ― Spolupráce žáků 1. a 2. třídy při zavádění čtenářských strategií metodou Učíme se navzájem
4. blok
Dílna je určena především učitelům 1. stupně, kteří přemýšlí o tom, kdy a jak je vhodné zavádět jednotlivé strategie metody „Učíme se navzájem“. Cílem dílny je ujasnit si, jak postupovat s nácvikem jednotlivých strategií, jak se vyhnout potížím a jak lze využít již získaných dovedností dětí z vyšších ročníků.
Pokusíme se odpovědět na otázku, jak postupovat při zavádění jednotlivých strategií, aby se z nich časem staly dovednosti vedoucí k porozumění textu. Součástí dílny bude nejen vlastní prožitek, ale i videoukázky z odučených hodin.
Lektoři
Lenka Veisová
Kapacita
12–20 míst
Specifikace cílové skupiny
pro pedagogy 1. stupně
Vzdělávací cíl
Seznámit se s metodou Učíme se navzájem a zamyslet se nad jejím využitím napříč ročníky.