#125 ― Čtenářská gramotnost - rozvoj klíčových kompetencí žáků pomocí nejmodernějších didaktických pomůcek a metod
4. blok
Ukážeme Vám konkrétní příklady výuky. Seznámíme Vás s možnostmi zařazení a využití technologií pro jazykový rozvoj dětí školního věku. Vytrácí se dorozumívací a poznávací prostředek, a to jazyk se správnou výslovností? Pomohou logopedická cvičení či náprava správné výslovnosti. Nastíníme také možnosti, jak přistupovat k žákům se specifickými vývojovými poruchami. Přijďte se inspirovat, jak lze metodicky využít skupinovou výuku při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků a jak výuku individualizovat.
Kapacita
3–20 míst
Specifikace cílové skupiny
pedagogové ZŠ i SŠ, napříč aprobacemi
Požadavky na účastníka
„chytrátko“ (chytrý telefon, tablet) či notebook, ale není podmínkou