#51 ― Poezie a jiné druhy umění aneb jak je propojovat
4. blok
Nejprve se na básně naladíme, pak je budeme číst či poslouchat. Neopomeneme nechat zážitek z nich doznít. Následně můžeme sdílet své dojmy, pocity a myšlenky a všímat si, jak k nám básně různě promlouvají. Budeme mít možnost najít si k básni vlastní cestu – dotvořit ji, tvořivě na ni reagovat, nebo s ní jen tak pobýt. Budeme se bavit o tom, jak zkušenosti z tohoto setkání můžeme zúročit při práci s dětmi.
Lektoři
Štěpánka Hýblová Klumparová,
Mirka Škardová
Kapacita
10–20 míst
Specifikace cílové skupiny
učitelé 1. i 2. stupně ZŠ, vychovatelé
Vzdělávací cíl
potěšit se poezií, pracovat s různými typy básní, reflektovat různé možné způsoby čtenářovy reakce na báseň
Požadavky na účastníka
otevřenost, chuť si užít poezii