#103 ― Podpora čtenářské (pre)gramotnosti prostřednictvím hudebních činností
2. blok
Oblast hudby a řeči spojuje potřeba prostoru a času. Dovednosti, které je možné rozvíjet prostřednictvím hudební výchovy, mají souvislost s aspekty čtenářské (pre)gramotnosti. Dílna bude zaměřena na tzv. elementární hudbu (dle C. Orffa) – tj. na tvořivé spojení slova, rytmu, pohybu a hudby.
Lektoři
Pavla Sovová
Kapacita
8–15 míst
Specifikace cílové skupiny
učitelé MŠ, učitelé 1.stupně ZŠ, vychovatelé,
Vzdělávací cíl
vyzkoušet prakticky nový hudebně - výchovný materiál (písně, říkadla, hry atd.) , reflektovat proces učení a elementární tvorby, ověřit možnosti propojení oblastí hudební a čtenářské výchovy
Požadavky na účastníka
Pohodlné oblečení