#121 ― Kde má místo myšlenková mapa v (učitelské) praxi?
2. blok
Myšlenkové mapy jsou nástrojem, který slouží nejen k zaznamenávání poznámek či nápadů, ale jsou významnou pomůckou, jenž má podpořit přemýšlení a zvýšit výkonnost a efektivitu. A to tím, že nám pomohou využít kapacitu našeho mozku, kterou za jiných okolností nevyužíváme. Díky tomu můžeme zlepšovat svou inteligenci, kreativitu, paměť, koncentraci, apod. Tato dílna má pomoci učitelům, kteří s myšlenkovými mapami nepracují, aby si vyzkoušeli proč a nastíní cesty, jak s myšlenkovými mapami zvýšit výkonnost a efektivitu Vašich žáků (při práci ve třídě). Dále se dozvíte, jak s konceptem mentálního mapování můžete pracovat. A to ať už při vlastní výuce nebo přípravě na ni, ale také při dalších složkách Vašeho (nejen) pracovního života jako je plánování, četba a studium, organizace projektů, rozhodování, atd.
Dojde na vysvětlení, jaké jsou základní postupy pro tvorbu, jaká jsou „pravidla“, výhody těchto záznamů. Účastník dostane návod praktických kroků, jak mapu tvořit a jak s ní pracovat.
Lektoři
Ondřej Hubáček
Kapacita
4–25 míst
Specifikace cílové skupiny
Všichni pedagogové
Vzdělávací cíl
Vyzkoušet si práci s myšlenkovými mapami, objevit potenciál využití této metody.
Požadavky na účastníka
barevné pastelky nebo fixy