#90 ― Jak podpořit profesní rozvoj každého z učitelů
3. blok
Workshop a sdílna o podpoře profesního rozvoje učitelů nabízí hledat odpovědi na řadu otázek.
Jakou roli má ředitel školy ve vedení školy otevřené všem? Kdy má školu řídit a kdy spíše vést? Jaká je jeho vnitřní motivace při zavádění změn? Jakou úlohu sehrává ředitel v utváření učící se školní kultury?
Naplňuje školní kultura vizi projektu? Jaké dává příležitosti? Jak ji využít pro rozvoj učitelského řemesla a vytváření profesní komunity v konkrétní škole? Jakou roli sehrávají plány osobního pedagogického rozvoje, pedagogická portfolia a rozvojové rozhovory? Jak podporovat vnitřní motivací učitelů?
Lektoři
Vít Beran
Kapacita
15–30 míst
Specifikace cílové skupiny
vedení škol, pedagogové
Vzdělávací cíl
Vzájemně se inspirovat při hledání odpovědí na otázky směřující k podpoře profesního rozvoje učitelů.