#1 ― Rozvoj oborového čtení a myšlení I
Rozvoj oborového čtení a myšlení I
Na tomto oborovém setkání se chceme více věnovat tématům:
- jak můžeme prostřednictvím oborů rozvíjet kritickou gramotnost a kritické přemýšlení
našich žáků;
- jak můžeme v psaní rozvíjet pisatelské dovednosti našich žáků;
- co je to hluboké čtení a jak ho využívat ve výuce oborů.
Budeme také sdílet:
- kde v našich podkladech vidíme, že se naši žáci učili naplno a s radostí;
- jak v našich lokalitách zařizujeme společné profesní učení;
- zkušenosti a otázky ve využívání AI.
I tentokrát budeme v malých skupinách plánovat lekce a také sdílet tipy na zajímavé a užitečné knihy a texty.
Příloha
Otázky pro sdílení zkušeností s formami společného profesního učení (SPU) oborářů ve škole/v lokalitě
- Doporučujeme využít tyto otázky k debatě ve školním týmu nebo realizačním týmu Vaší lokality.
- Při odpovědích zkuste být co nejvíce konkrétní, uvádějte příklady.
SPU (nejen) oborářů ve škole:
Jaké formy SPU ve vaší škole probíhají? Máte některou na starosti? Co konkrétně?
Jak často probíhají?
Kolik lidí se jich účastní?
Jakou dostáváte podporu uvnitř školy/v lokalitě?
SPU (nejen) oborářů v lokalitě:
Jaké formy SPU ve vaší lokalitě probíhají?
Jak často probíhají?
Kolik lidí se jich účastní?
Jaká je vaše role? Kdo SPU vede? Jakou dostává podporu?
Kdo se stará o organizaci, evidenci?
Kapacita
5–48 míst
Cílová skupina