#117 ― Kritéria hodnocení prezentace
4. blok
Čím dál tím častěji žáci něco představují druhým – referát o výletu, představení výsledků badatelské činnosti, představení knihy, Prezentace husitských zbraní, přednes básně…
Seminář vás seznámí s pokusem dvou učitelů informatiky o sestavení kritérií hodnocení prezentací. Ačkoliv jsme se setkali s názorem, že dovednost prezentace je spíše o talentu a nadání a nelze ji objektivně hodnotit, pojmenovali jsme určité kvality, ve kterých se žáci mohou rozvíjet. Učitel/učitelský sbor tím tedy dostává určitou možnost žáky cíleně rozvíjet a poskytnout jim oporu v sebezdokonalování.
Lektoři
Jakub Svatoš,
Jakub Zvěřina
Kapacita
5–20 míst
Specifikace cílové skupiny
pedagog
Vzdělávací cíl
seznámit se s kritérii hodnocení prezentace