#1 ― Pisatelství
Letní škola 2024
Jak nám jsou pro pisatelství užitečné evidence v rámci triangulace
4 x 90 min
V dílně důkladněji prozkoumáme jednotlivé typy evidencí v rámci triangulace, aby sloužily nám jako učitelům, kolegům při profesní spolupráci i samotným žákům pro jejich sebeřízení. Promyslíme, co potřebujeme k tomu, abychom evidenci dobře porozuměli a mohli z ní vyčíst důležité informace o učení a potřebách žáků. Vyzkoušíme si, jak zpracovat a analyzovat výkon žáka/epizodický záznam/rozhovor, aby byl v čase užitečný a pomáhal nám při učení i tvorbě kontinua.
S sebou:
Přivezte s sebou produkty žáků, pozorování (epizodické záznamy) a ideálně i rozhovory se žáky v rámci triangulace, které shromáždíte v dílnách psaní nebo při psaní v oborech. Přivezte k nim i popis kontextu, v jakém práce vznikala (zadání nebo popis situace).
Vybrané psané výkony žáků a epizodické záznamy mějte ve třech kopiích pro sdílení, nahrávky audio/video na nosiči, ale také pokud možno přepsané do textu k přečtení.
Nemáte-li možnost využít materiály ze své výuky, domluvte se s některým učitelem z vaší lokality, zda by vám mohl potřebnou evidenci poskytnout, včetně popisu kontextu (viz výše).
Připojujeme ještě odkaz na Únorovou LINKU z loňského roku, ve které se můžete dočíst více o triangulaci: https://psutym.sharepoint.com/SitePages/Únorová-LINKA.aspx?locale=cs-cz
Kapacita
10–50 míst
Cílová skupina