#110 ― Známky. Známky! Známky?
I. BLOK,
pedagogika
Společně s účastníky dílny budeme přemýšlet nad tím, zda je možné motivovat žáky jinak než známkami. Jak vést žáky na druhém stupni k tomu, že je možné se učit proto, že se něco naučí, ne proto, aby získali jedničku. Cílem dílny bude vést účastníky k tomu, aby o klasifikaci a hodnocení (hlavně v přírodovědných předmětech) přemýšleli v širších souvislostech, aby sdíleli svoje zkušenosti a názory. Lektorka má dlouholeté zkušenosti s heuristickou výukou fyziky, vede projekt Heuréka a podílí se na projektu Elixír do škol.
Lektoři
Irena Dvořáková
Kapacita
5–20 míst
Cílová skupina
2. stupeň
Specifikace cílové skupiny
učitelé přírodních věd
Vzdělávací cíl
sdílet zkušenosti s hodnocením