#44 ― Společně (na)plánovat rozvoj školy? Má to smysl.
I. BLOK,
vedení škol
Na workshopu se zamyslíme nad důvody, proč má smysl plánovat rozvoj školy. V mnoha školách je rozvojový plán pouze dokumentem, který vytvořilo vedení, aby uspokojilo poptávku inspekce. Zkusíme se zabývat tím, jak to může vypadat, když se to vezme z jiné strany, co může přinést zapojení celého pracovního týmu do procesu plánování, čím plánování rozvoje prospívá a zda a k čemu se také mohou hodit plány rozvoje jednotlivých učitelů. V průběhu pojmenujeme fáze plánování rozvoje a vyzkoušíme si nástroje, které nám v jednotlivých fázích mohou pomoci.
Lektoři
Ondřej Hubáček
Kapacita
4–30 míst
Cílová skupina
vedení škol
Vzdělávací cíl
Sdílet zkušenosti ze společného plánování rozvoje školy spolu s celým pedagogickým týmem.