#23 ― Od zadání k hodnocení
III. BLOK,
přírodní vědy
Budeme přemýšlet nad příležitostmi pro studijní úkoly, které žákům nabízí zeměpis na ZŠ. Pohrajeme si s představou o dobrém výkonu žáka a přetvoříme ji ve stanovení kritérií. Na konkrétních příkladech si ukážeme celý postup práce s žáky od zadání úkolu až po jeho hodnocení (využívat budeme i prvků formativního hodnocení). Podíváme se na výstupy žáků a budeme sledovat, zda došlo ke splnění předem stanovených kritérií. Pokusíme se o popisnou zpětnou vazbu k žákově výkonu.
Lektoři
Vladimíra Stillerová
Kapacita
6–20 míst
Cílová skupina
2. stupeň
Specifikace cílové skupiny
učitelé zeměpisu popř. učitelé, kteří chtějí pracovat s kritérii
Vzdělávací cíl
Sdílet zkušenosti s dlouhodobými samostatnými pracemi žáků. Vyzkoušet si stanovení kritérií dobrého výkonu žáka. Ukázat si na příkladu lekce ze 6. ročníku celý postup práce s žáky od jejího zadání až po její hodnocení.
Požadavky na účastníka
nemám