#18 ― MV - Spolupráce učitele s asistentem
II. BLOK,
asistenti
Sešly se začínající učitelka, začínající asistentka a vytvořily konzistentní tým, který se stará o třídu s dvěma dětmi s IVP, jedním dítkem s problémovým chováním, holčičkou s OMJ a dalšími "hodně živými" dětmi. Chceme vám popsat naše společné vyučování, "ladění" se jedna na druhou a na vlnu společných cílů ve výuce. Společné plánování a spontánní řešení aktuálních situací. Náš pohled na to, co přinášíme jedna druhé a spolu dohromady dětem, jaké jsou dle nás přínosy této téměř tandemové výuky pro třídu jako celek i pro jednotlivé žáky, aby se učili naplno a s radostí. Nabídneme vám pohled do třídy skrze videonahrávku a společně rozebereme účinné formy spolupráce.
Lektoři
Michaela Šornová,
Daniela Weber
Kapacita
5–20 míst
Cílová skupina
1. stupeň, školní asistent
Specifikace cílové skupiny
začínající učitelé a asistenti hledající způsoby spolupráce
Vzdělávací cíl
odhalíte základní principy úspěšné spolupráce učitele a asistenta a rozšíříte si strategie efektivní tandemové přípravy a výuky pro zajištění úspěchu každého žáka