#53 ― MV - Čtenářství od 1. do 3. ročníku
II. BLOK,
český jazyk
Je možné učit malé žáky číst zábavnějí formou i když stále ještě potřebují procvičovat techniku čtení? Jak mohou začít pracovat s knihou i děti nečtenáři v první třídě? A co když je ve třídě více dětí se specifickými potřebami? Představení naší práce ve čtenářství od prvního do třetího ročníku ZŠ. Ukázka žákovských portfolií, ukázka čtenářských aktivit.
Lektoři
Tereza Včelová
Kapacita
15–25 míst
Cílová skupina
1. stupeň
Specifikace cílové skupiny
začátečníci v práci se čtenářstvím
Vzdělávací cíl
Účastníci budou sledovat posun mých žáků při rozvíjení čtenářských dovedností od 1. do 3. ročníku.
Požadavky na účastníka
psací potřeby