#106 ― MV - Co s deváťáky po přijímačkách?
II. BLOK,
třídní učitel
Řešíte i na vaší škole, jak přežít s deváťáky po přijímacích zkouškách? Které dovednosti a jak konkrétně mohou rozvíjet deváťáci po přijímačkách? Jak deváťáky motivovat, aby i v květnu a červnu aktivně pracovali? Jak lze ještě v červnu přitáhnout do školy rodiče deváťáků, aby viděli v akci své úspěšné děti? Předejme si naše zkušenosti nebo nápady (klidně i nerealizované), co by mohlo fungovat. Prodiskutujme a ukažme si konkrétní možnost, jak mohou deváťáci připravovat přímo ve škole své absolventské práce. Jaká stanovit kritéria pro písemné absolventské práce? Jaké kroky tomu musí předcházet, jak žákům pomoci vybrat si zajímavá témata, jak absolventské práce představit rodičům...? Účastnící dostanou vyzkoušený harmonogram a použitá kritéria pro tvorbu absolventských prací, podíváme se také na ukázky hotových prací a jejich prezentací.
Lektoři
Pavel Wojnar
Kapacita
6–22 míst
Cílová skupina
2. stupeň, vedení škol
Specifikace cílové skupiny
učitelům 9. tříd a dalším zájemcům
Vzdělávací cíl
Sdílet naše zkušenosti s aktivní činností pro deváťáky po přijímačkách.