#113 ― Matematika "bez učitele"?
III. BLOK,
matematika
Lze zařídit, aby ve třídě dětí každá skupina pracovala na něčem jiném? Je možné, aby každá skupina dokonce něco objevila? Pojďme si vyzkoušet hodinu matematiky, ve které budeme mít matematiku uspořádanou do matematických center aktivit. Učitel během podobné hodiny je uvolněný k tomu, aby především monitoroval skupinu, či se individuálně věnoval dítěti, které to aktuálně potřebuje. Jeho největší zátěž se odehrává při přípravě. Následně budeme diskutovat, co všechno je třeba vzít v úvahu, když chceme podobná centra připravit. V neposlední řadě si vyzkoušíme matematické centrum vytvořit. Naše dílka si vzájemně nasdílíme.
Lektoři
Jitka Michnová
Kapacita
4–20 míst
Cílová skupina
1. stupeň
Specifikace cílové skupiny
učitelé pro 1. stupeň - matematika
Vzdělávací cíl
Učitelé si vyzkouší práci v matematických centrech aktivit a vytvoří si vlastní matematické centrum aktivit.