#22 ― Matematické soustředění, aneb jak obohatit výuku matematiky
IV. BLOK (pouze pro ty, kteří si ve III. BLOKU zvolili dílnu v délce 120 minut),
matematika
Dílna je určená pro učitele matematiky na druhém stupni základní školy, kteří hledají způsob, jak obohatit svou výuku.
Jedním z takových způsobů je matematické soustředění, které může spoluorganizovat i více škol. V dílně se zaměříme nejen na spolupráci učitelů ze tří různých škol z hlediska organizace akce, ale i na spolupráci žáků napříč školami i ročníky.
Podělíme se s vámi o několikaleté zkušenosti s tím, co vše je třeba zajistit při jeho přípravě. Zároveň si vyzkoušíte některé z aktivit pro žáky, na kterých budeme hledat pozitivní dopad na jejich učení.
Lektoři
Jiří Palán,
Ondřej Novotný
Kapacita
6–25 míst
Cílová skupina
2. stupeň
Specifikace cílové skupiny
učitelé matematiky, kteří hledají možnosti zpestření výuky třeba i mimo školní lavice.
Vzdělávací cíl
Účastníci se dozvědí, co obnáší realizace matematického soustředění spoluorganizovaného více školami. Pokusí se nalézt, jaké příležitosti přináší pro zlepšení žákova učení.