#27 ― Kontinuální rozvoj čtenářství v dílně čtení na 1. stupni
III. BLOK,
český jazyk
V dílně společně vyhodnotíme přínosy jednoho z řízených způsobů dlouhodobější práce v dílně čtení (na základě analýzy videosekvencí z dílen čtení a žákovských prací).
Analyzujeme kvalitu dětských záznamů z četby a vyhodnotíme, jak se vyvíjejí čtenářské dovednosti dětí v rámci dílen čtení během 2. – 5. ročníku.
Prozkoumáme výhody a přínosy práce se souborem otázek s možností volby a grafů jako nástrojů sledování určitých preferencí dětí při volbě otázek po čtení.
Prozkoumáme, jak dílny čtení přispívají k rozvíjení čtenářských dovedností, čtenářského chování a sebepojetí žáků.
Prodiskutujeme, jaký vliv má rozvoj čtenářských dovedností v dílnách čtení na rozvoj čtenářských dovedností v naukových předmětech.
Lektoři
Kateřina Sládková
Kapacita
12–24 míst
Cílová skupina
1. stupeň, 2. stupeň
Specifikace cílové skupiny
učitelům, kteří zavedli dílny čtení do výuky
Vzdělávací cíl
Představit fungující systém dílny čtení a jeho dopady na všestranný rozvoj čtenáře.