#31 ― Dáme to na jedničku? Aneb formativní hodnocení naplno a s radostí
I. BLOK,
pedagogika
Na začátku prožijeme (tak trochu jinou a hodně praktickou) modelovou lekci. Vlastní zkušenosti z ní pak propojíme s vybranými strategiemi formativního hodnocení, které v lekci objevíme. Projdeme přírodovědnou čtenářskou lekcí, v níž využijeme podobné principy formativního hodnocení jako v lekci první. Podrobněji prozkoumáme žákovské výkony a vyzkoušíme si využít formativní hodnocení i na naše vlastní učitelské řemeslo.
Lektoři
Jiřina Hrbáčová,
Pavlína Loňková
Kapacita
12–24 míst
Cílová skupina
1. stupeň, 2. stupeň
Vzdělávací cíl
Zjistíme, jak může formativní hodnocení pomáhat žákům přibližovat se k cílům lekce a jak může pomoci nám v naší učitelské práci.